Slow Art Day på Stavanger kunstmuseum

page view image

Tickets Not Available

BESTILL
Det er ingen flere billetter tilgjengelig
event image

Arrangementsinformasjon

Bli med på Slow Art Day og få en nydelig start på dagen!

Vi åpner dørene for en gruppe på maks 15 personer før museets ordinære åpningstid, så dette blir en eksklusiv opplevelse i rolige omgivelser.

Vi har valgt ut fem spennende kunstverk – både historisk og samtidskunst - som deltakerne skal få oppleve i rolige omgivelser og over lengre tid. En formidler vil lede arrangementet hvor deltakerne vil få ti minutter foran hvert av de fem verkene.

Arrangementet avsluttes med en felles brunsj hvor deltakerne og formidleren sammen får diskutere det de har sett. Det blir servert scones med syltetøy, frukt og valgfri drikke.

Slow Art Day er et internasjonalt arrangement som skjer i april hvert år.

Join us for a beautiful start to the day – Slow Art Day

For this exclusive event the museum will open its doors for a maximum of 15 people before the museums ordinary opening hours. This gives you the possibility to experience art in a quit and unique setting.

We have selected five artworks – both historical and contemporary art – which the participants will experience in a quit setting, and over a longer period. One of our staff will lead the event and give the participant about ten minutes in front of each work of art.

The event ends with a brunch in the museums café where we can discuss what we have seen. There will be served scones, fruit, and a drink of your choice.

Slow Art Day is an international event that happens every year during april.

slowartday
kunst