Babyomvisning: Sol Calero

page view image

Tickets Not Available

BESTILL
Det er ingen flere billetter tilgjengelig
event image

Arrangementsinformasjon

Velkommen til babyomvisning i utstillingen av kunstneren Sol Calero. Omvisningen holdes av museumspedagog Agnethe Schreuder-Lindløv. Babyomvisning er en omvisning tilpasset deg som er i permisjon med barn opptil 1 år som ønsker litt kulturelt påfyll. Sammen med barna utforsker vi kunsten i et rolig tempo.

Sol Calero (f. 1982 i Venezuela, bor i Berlin) arbeider med maleri og installasjon og tar ofte utgangspunkt i steder hvor identitet skapes og forhandles gjennom ulike sosiale dynamikker, som skolen, kontoret, reisebyrået eller frisørsalongen. Hun leker med stereotypiske og eksotiserende fremstillinger av Latin-Amerika i formspråk og referanser, samtidig som hun er genuint interessert i de sosiale dynamikkene som utspilles i slike rom.

Maks antall deltakere: 10 voksne med babyer

Foto: Anne Lise Norheim